zondag 19 december 2010

In verwachting

Oeioeioei...
Ik ben volledig bevangen door t virus.
t Scrapvirus wel te verstaan.
Sinds gisteren ben ik namelijk in verwachting van de aankomst van een heuse Silhouette.
Dat is een stansapparaat, maar niet zomaar een stansapparaat. Werkelijk alle figuren kunnen ermee gestanst worden. Van swirls tot tags, van flowers tot borders, zelfs templates voor verschillende soorten verpakking.
Moet je indenken wat een mogelijkheden dat geeft!!!
Het is even een behoorlijke aanschaf (niet schrikken wanneer je op de link klikt, sorry voor degenen die dit al hebben gedaan), maar daar heb je dan ook vrijwel alles voor!
Extra stansfiguren zijn voor USD0,99 te bestellen, dus een schijntje van wat je normaal voor een pons of stans betaalt!

Nou, genoeg reclame gemaakt denk ik zo;-)
Ik blijf in blijde verwachting van de aankomst van mijn verzekerde zending!!!

Liefs,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten