woensdag 13 juli 2011

Piratenkaart (of creatief met (kroon)kurk!)

Terwijl half Nederland aan t mopperen is omdat t regent, vermaak ik me prima in de tuinkamer: mijn scrapdomein!
Vandaag weer een kaartje van Magnolia:

Ook deze is weer ingekleurd met de copics. Ik merk wel dat hoe vaker ik ze gebruik, hoe meer behoefte aan extra kleurtjes ik krijg (lol)

Het leuke aan dit kaartje vind ik de zelfgemaakte embelishment: deze is gemaakt van een platte kroonkurk, waarin ik een stempelafrukje heb geplakt en deze glanzend heb gemaakt met glossy accents. Ben benieuwd of die kroonkurken echt door gaan breken in scrapland: ik vind ze in ieder geval super!


Bedankt weer voor t kijken en al jullie leuke reacties!
Tips zijn altijd welkom!!!

Esther

3 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer geweldig,die kroonkurk is geweldig!
    Maar....ik heb een maar...hihi, je vroeg er zelf om....ik heb commentaar op het ingekleurde...zoals je zelf zegt, hoe meer je kleurt hoe meer behoefte aan meerdere kleuren, en dat is zo, maar je zou je kleuren iets meer mogen mengen. BV aan de mouw zie ik nog een rand, als je met de lichtste tint over alles nog eens over gaat, dan verdwijnen die....Bij de Tilda gisteren viel het me ook op. Ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt maar ik vind het een beetje zonde van die toch wel prachtige kaarten!!!!!
    Heel veel liefs enne op naar de volgende!!!;))
    Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks!
    Ik ben er denk ik al twee keer overheen gegaan. Denk dat de kleurnummers ook nog iets te ver uit elkaar liggen?
    Of gewoon nog een paar keer eroverheen?
    Liefs,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi

    Een super idee zo die stempel in de kroonkurk.
    Erge stoere kaart. grrrrr.
    Its a pirates life for me!!

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen