vrijdag 7 januari 2011

Mandy (voor Henk zijn verjaardag)

Tot nog toe de mooiste die ik gemaakt heb (vind ik dan).
Heb de layout gemaakt voor Henk zijn verjaardag. Mandy is zijn dochter, ze is 19 januari 10 jaar geleden overleden. Blijft onwerkelijk...

De tekst rondom de spread:
Looking back over my shoulder
I can see that look in your eye
Turning my heart over and over
I never wanted to say goodbye
(lyrics Mike and the Mechanics)

De tekst heb ik op de computer bewerkt in het Silhouetteprogramma. Daarna gesneden. Oook de bloemen en de vlinders heb ik met de Silhouette gemaakt.Net als de doilie onder de foto. De bloem onder de doilie heb ik gemaakt met een vorm van Crealies.
Het papier is van Papermania.

X, Es

2 opmerkingen:

  1. Toch even reageren. Hij is ontzettend mooi. Wat zal Henk hier blij mee zijn. Een heel mooi aandenken, jij hebt een hart van goud.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord: Prachtig!!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen