donderdag 13 januari 2011

Tilda just luvs tea

Hoi allemaal,
Vandaag (nog steeds) grieperig thuis. Dus welk beter tijdverdrijf dan lekker scrappen?!
Het tasje en het roze papier, heb ik gedistressed met Victorian velvet.
Papier is van Papermania, stempel van Magnolia.
De stempel heb ik ingekleurd met de Disress (Victorian velvet) en met waterverf.
De pareltjes zijn van Perler (ice).
Met dit tasje doe ik mee aan de challenge van http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/

Hope you like it!

4 opmerkingen:

  1. Hmmmmm, ik heb geduchte concurrentie bij de challenge. Eerlijk is eerlijk, hij is erg mooi hoor. Ging het goed met de distress inkt en het inkleuren. Ik ga dat beslist ook proberen en natuurlijk de aquarelpotloden die moet ik ook eens testen.

    Groetjes en snel beter worden hoor, ik mis je op het gospel koor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er toppie uit, Esther! Echt mooi gemaakt!!
    Beterschap verder ook voor jou!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het bericht. Toch vind ik jouw tasje helemaal super. Ik ben gek van Magnolia (ook al heb ik ze niet). Nu afwachten wat precies een 'blinkie' is. Dat heb ik dus gewonnen. Het zal mij benieuwen. Op naar de volgende challenge. Doe nog mee op hobby stempels en natuurlijk weer bij EHIS.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoie Esther,
    Ik heb je gevonden en direct je volger geworden,,supperrr gezellig,
    Maar wat maak jij mooi creaties!
    En zoals ik kan zie houden we allebei van challenge's en candy's ,maar ja wie niet haha.
    Nou meid ik hoop dat we nog veel van elkaars creaties mogen genieten,

    Gr Michaela

    BeantwoordenVerwijderen