vrijdag 6 januari 2012

Canvas

Voor mijn schoonouders heb ik deze canvas gemaakt.
Hij is 20x20. De foto is ook op canvas geprint en er daarna opgeborduurd.
De achtergrond heb ik met een masker van Prima gemaakt.
De vlinders zijn gestempeld in klei en daarna crackle paint eroverheen (wat je in t echt beter ziet dan op de foto).
Helaas is mijn schoonvader ziek. Over de dingen die hem gebeuren mailt hij iedereen. Bovenaan de mail staat dan de tekst:
Leer van gisteren. Droom over morgen. Maar leef vandaag!
Die tekst heb ik op t lint geprint.

Morgen gaan we m brengen. Ben benieuwd wat ze ervan vinden!

Liefs,
Esther

3 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Ik vind hem prachtig! Ik denk dat je schoonouders dat ook zullen vinden!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    mooi mooi mooi
    ze zullen er erg blij mee zijn
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat super mooi. Ook de tekst die je schoonvader gebruikt, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen