vrijdag 13 januari 2012

Project Life 2012, week 1

Hoi allemaal,
Het plan is om dit jaar iedere week 1 layout te maken van die week, zodat ik aan het einde van het jaar een mooi jaarboek bij elkaar heb gescrapt. Het is mijn eigen variant op Project Life (PL) van Becky Higgins. Alleen dat is voor mij 'teveel binnen de lijntjes kleuren', terwijl ik ook wel eens van krassen hou (lol).

Voor de eerste week heb ik dezelfde foto gebruikt als op het canvas.
De eerste week van januari was namelijk een spannende week: mocht (o)pa meedoen aan een experimentele behandeling, of niet. Gelukkig hebben ze iets voor hem gevonden, nu hopen dat de behandeling aan zal slaan!




Het papier dat ik gebruikt heb is van Webster's Pages.
Ik heb lekker geknipt, geplakt, glimmer mist gebruikt, glimmer glam erbij, een hartje geborduurd, een leuk figuurtje in klei gestempeld en met crackle paint bewerkt, en LO 1 van mijn PL is een feit!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

En dan nog een leuk nieuwtje: totdat een deel van het designteam van Scrapdelight naar de CHA (DE beurs op scrapgebied waar alle nieuwe producten geshowd worden) gaat, mag ik het nieuwsblog van Scrapdelight bijhouden! Dus als je op de hoogte wilt blijven van alle nieuwtjes: even volger worden!

Bedankt voor t kijken weer! Ik geniet altijd van jullie reacties!

Groetjes,
Esther

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je jouw eigen draai aan project life geeft. Dat vind ik ook het mooie van het project :-D Ziet er goed uit je eerste week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    nou ik vind het een toppertje om je album mee te beginnen.
    Wat gaaf dat je het blog bij mag houden. super leuk.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee...ik wist al een tijdje niet wat ik nou wilde met scrappen en jij hebt me hierdoor op een idee gebracht..ik ga dus ook een jaarboek maken, maar dan om de 2 weken ongeveer...bedankt voor de inspiratie!

    Jouw eerste Lo voor je project life is erg mooi geworden!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk plan! Heel veel succes en heel veel plezier bij het maken van de layouts! Deze eerste ziet er in ieder geval al heel mooi uit!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen