maandag 21 februari 2011

3 Kaartjes

Daar ben ik weer;-)
Vandaag logeren de kinderen nog bij opa en oma, dus lekker even de tijd om een paar kaartjes te maken:
Voor dit eerste kaartje heb ik papier uit de cardkit van Scrapfever gebruikt. Iedere maand krijg (nou ja, krijg, daar betaal ik natuurlijk voor...) ik van hen een verrassingspakketje thuisgestuurd met papier, cardstock, frutsels en allerlei leuks om je kaarten mee te maken.
Deze keer was het papier van Three bugs in a rug.
Tweede kaartje is gemaakt met papier van Basic Grey; Olivia.
Een erg leuk en vrolijk blokje maet papier!

Het laatste kaartje voor vandaag heb ik gemaakt met een papierblokje van de Action. Een oudje alweer, maar ik vond het goed bij de afbeelding passen.

Geen overzichtje van Copicnummers deze keer. Heb je vragen over t kleuren met de copics: stuur maar een mailtje;-)

Thanks voor t lezen weer!
Esther

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes weer,Esther!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit, zag op de swap topic bij je bericht je blog staan dacht ff koekeloeren, maar heel leuk , ben meteen volger geworden groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen