woensdag 9 februari 2011

A taste of winter

Dag lieve mensen,

Vanmorgen heb ik in ongeveer een uurtje deze Layout (LO) gemaakt.
Gisteravond was er weer een speedscrap op het forum van Scrapdelight. Ik had bedacht om een kaartje te maken, maar toen kregen we visite. Vanmorgen wilde ik verder gaan met t kaartje, maar de LO leek me toch ook wel een uitdaging!
Dit is m geworden:


Het papier is van BoBunny, de bloemen van Prima heb ik bewerkt met glimmermist, de embelishment komt van Scrapdelight, en het bolletjeslint van de Xenos (omdat ik ook wel s op de portemonnee probeer te letten LOL)
Ben weer benieuwd naar jullie reacties, en hoop op nog veeeel meer volgers, want dat geeft me toch een inspiratie joh!
(en voor alle hyves-volgers: nog leuker als je via www.crea-es.blogspot.com meeleest, daar zijn namelijk links naar nog meer inspiratie!!!)

Liefs,
Esther

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten maak je zeg

    Ik heb wat voor je op mijn blog staan,
    Kom je even kijken,

    gr Erika
    ps ben maar direkt volger van je blog geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er toppie uit, Esther!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw schitterende lo esther
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen